Spiriduşii Moşului, în acţiune…

În cadrul proiectului „Copilăria în mișcare”, inițiat de Școala Gimnazială nr. 18 „Jean Bart” Constanţa, cu implicarea Consiliului Şcolar al Elevilor, în parteneriat cu Serviciul Public Administrare Creşe Constanţa şi cu Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Constanţa, a avut loc, vineri, 5 decembrie 2014, activitatea „Cine-i Moşul?”

Pentru că a doua zi avea să fie Sfântul Niculae iar copiii cuminţi așteptau să primească un dar frumos, 25 de elevi de clasa a VII-a din Şcoala Gimnaziala nr. 18 „Jean Bart” Constanţa au pregătit o activitate cu jocuri, muzică şi mișcare pentru 46 de copii între 1 şi 3 ani de la Creşa nr. 5 din Constanţa. Gazdele i-au așteptat pe spiridușii moșului cu chec, ceai cald şi multă, multă bucurie!…

Copii mici şi mari, o limbă comună – jocul şi dragostea

Voia bună şi veselia s-au instalat imediat iar minutele au zburat… Inimile lor de copii s-au lipit într-o frumoasă poveste de viaţă. Finalul activității i-a găsit pe cei mai mulţi îmbrățișați, fără dorința să se mai despartă. Cei mari şi-au promis să se întoarcă; cei mici au plâns la plecare, iar adulţii care au făcut posibilă acțiunea au rămas impresionaţi de dăruirea şi bucuria copiilor…

Coordonatorii proiectului sunt: prof. Capră Mihaela şi prof. psiholog Ghiţoiu Daniela (de la Școala Gimnazială nr. 18 „Jean Bart” Constanţa, unde cultura voluntariatului a fost întotdeauna la loc de cinste) şi psiholog Dodoiu Elena (de la Serviciul Public Administrare Creşe Constanţa).

Toţi cei implicaţi ţin să mulțumească în mod special DJST Constanţa, pentru susținerea acestei acțiuni.

Diana Cosor, responsabil Comunicare şi Relaţii Publice
în cadrul Consiliului Şcolar al Elevilor
din Şcoala Gimnaziala nr. 18 „Jean Bart” Constanţa

Reflectarea evenimentului în presă:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>